insert_emoticon
local_shipping
  • Snabba leveranser

  • - Beställ innan kl. 12:00 och vi skickar ditt paket samma vardag
Moms visas:

 

Rabatt till alla! Ingen reklam, inga mailutskick, inga motkrav.

Nu blir det mer prisvärt att skapa! Idag lanserar vi vårt bonussystem. En kundklubb som gagnar alla. Du behöver inte vara registrerad kund hos oss, du behöver inte få mail av oss och du behöver inte göra någonting annat än att handla precis som vanligt för att erhålla dina poäng. Ju mer du handlar, ju mer poäng får du. Dessa poäng omvandlas sedan automatisk till en rabatt i kassan. Du kan spara rabatten precis hur länge som helst och låta den växa med varje nytt köp, men kan även välja att utnyttja den precis när som helst. Dina poäng kan du som är registrerad kund se under din kundsida. Du som inte är registrerad kund kan se din rabatt i kassan. Du kan alltid vid ett senare tillfälle välja att registrera dig som kund på din mailadress för att kunna se dina poäng och din historik.

Här nedan finns några vanliga frågor och svar om bonussystemet på WS och Company.

Hur kan ni veta att det är jag som nyttjar rabatten?
Rabatten är bunden till din mailadress. Det är den enda uppgiften som sparas.

Vad händer om jag byter mailadress?
Eftersom rabatten är knuten till din mailadress kan du inte nyttja din innestående rabatt med en ny mailadress. Om du helt bytt mailadress kan vi hjälpa dig att flytta över dina poäng efter du gjort ett köp med den nya mailadressen.

Jag tror jag skrivit fel mailadress, vad gör jag?
Kontakta oss så hjälper vi dig!

Skickar ni ut några mail eller annan form av reklam?
Nej, systemet är programmerat så att inga mail skickas ut. Du kan själv hålla koll på din rabatt under dina kundsidor eller i kassan i butiken.

Är min mailadress säker hos er?
Absolut, likväl som när du gör ett vanligt köp hos oss behandlar vi alla personuppgifter och adresser med absolut högsta sekretess.

Hur länge kan jag spara mina poäng, finns det något poängtak?
Du kan spara poängen precis hur länge du vill. Det finns inget tak, du kan ha hur stor innestående rabatt som helst.

Kan jag överlåta mina poäng till någon annan?
Nej, poängen är personliga och knuten till din mailadress. 

Mitt köp var på xxxx kronor, men jag fick bara xxxx poäng, varför?
Din totala köpesumma innehåller både varor och frakt, du får endast poäng för varuvärdet.

Jag har handlat av er innan detta bonussystem trädde i kraft, kan jag få poäng för mina tidigare köp?
Nej, tyvärr är inte det tekniskt möjligt.

Jag har handlat av er efter att detta bonussystem trädde i kraft, men kan inte se att jag har någon rabatt?
Du måste fylla i dina uppgifter för att systemet ska känna av att det är du och då kunna visa din rabatt. 

Kan jag utnyttja min rabatt i er fysiska butik i Linköping?
Nej, det här systemet är bara till för webbutiken. I vår butik finns från och med 1/1 -2018 ett annat rabattsystem. Välkommen in till oss för att prata mer om det.

Varför kallar ni det poäng och rabatt, varför inte bara poäng?
Poäng är vad du tjänar in, 1 kr = 1 poäng, rabatt är omvandlingen av poäng till faktiska pengar som du kan utnyttja vid köp.

Det är ett tekniskt fel med rabatten, vad gör jag?
Kontakta oss så hjälper vi dig.

Står inte din fråga med? Kontakta oss så hjälper vi dig.

Produkter

Handla

Information